Kyk94 maalesef canım daha çok erken benim 143 çıktığında alttan muayenede bile daha yeni kese oluşumu başlamış demişti çok erken daha 3.500-5000 arasında üstten muayene ile gözükür onun dışında kanda beta hcg değerinin yükselmeye devam etmesine bakarlar sadece iki günde bir biraz sabretmemiz gerekiyor yani🎈