senatss
2 bebeğime hamileyim planlı oldugu için sabırsızlıkla test yapıyordum ilk zamanlar kan verdiğim Günler olumsuz sonuç aldım olumsuz sancı aldığım zamanlar ise hamileymişim geç döllenme oldugu için anca büyümeye ve gelişmeye başladı 5 günde bir test yapıyordum bekliyordum cünkü ilk başta tek çizgi çıkıyordu düz bir zemine koyup beklettiğim zaman 2.çizgi hafif silik bir şekilde çıkıyordu tanıdığımız bir ebe vardı ona mesaj atmıştım bebek çok yeni yeni oluşuyor diye silik çıkıyor demişti bebek büyüdükçe o çizgi her test yaptığında belirgin hale geliyor