Merhaba arkadaşlar bat 23-24-25 Eylül olanlar bebisleri gördünüz mü? Ben salı günü gittim doktor keseyi gördü içi boş bir hafta sonra tekrar gel dedi devlet hastanesine gidiyorum basına bu şekilde gelen oldu mu aşırı stresliyim doktor böyle söyleyince 🥹