bkdusunenanne Hamilelik ten önce nasıl iştahlıydım hamile kaldım ilk aylar iştahım yoktu şimdi bulantılar geçti ama iştahım yok çok az yiyip kalkıyorum kilo verdim 14+1im bu ne zaman geçer
clkhtce bkdusunenanne bende 10+4 üm zorla karnımı doyuruyorum ekstra bişey yiyemiyorum bebeğimiz nasıl beslenecek 😢
Esmaaaa_ Hanımlar iştah olmaması güzel az az ve sağlıklı beslenin en iyisi. benim şuan 21 haftalık iştah tavan yapmış durum da tokluk hissetsem de hissetmesem de yiyorum 🥴🥴 yememeye çalışıyorum 2 kilo almışım inşallah fazlada almam