perikizmom_ Devlet yardım paketi için online başvuru yaptiniz mi şartı var mı bilgilendirir misiniz 🌸
Hasdilq perikizmom_ hiç bilmiyorum online da olmuyor galiba belediye ye gidiyorsun yada 153 ü arıyorsun galiba öyle demişlerdi farklı bişey varsa bilen biri yardımcı olabilir
Hasdilq Beydatunc1 bazıları 32.haftayı doldurmuşsanız veriyor bazıları da doğumdan sonra belediyeden belediyeye değişiyor
Melekozlu Ben 36. Haftada mı ne başvurmuştum adresime kadar getirdiler 153ü aradım sosyal hizmetlere yönlendirdiler ve bana doğum paketini getirmek için tarih verdiler. Doğum yapıp 2. Aya kadar süreniz oluyor. Doldurunca vermiyolar