Şimdiye kadar mide bulantım çok az oldu sadece öğürtü istifra hiç yok. Baş ağrım da çok nadir oldu. 7-8 haftalikken bol bol turşu yedim :) kasık ağrılarım oluyordu ama bugün daha çok oldu belime de vurdu ama doktor olabileceğini söyledi. 2 hafta sonra ikili tarama testim var. Sizde durumlar nasıl? Nasıl geçiyor?