Dlkkdr6431 Bende bu ay beklerken öğleden beri az kanamam var ama belki daha sonra normal adet görürüm diye düşünüyorum 🤔 Yerleşme kanaması olsa pıhtılaşma olur mu?
Dlkkdr6431 Masalceylan lavaboya gittim zaman akıyor kb utanarak söylüyorum 😒 bezde veya ped de yok / pede açık renk ve az öğleden beri sürekli ayni
Masalceylan Dlkkdr6431 eğer az geliyorsa yerleşme kanaması olabilir takip edin pıhtıliysa adet kanamasıdır bence
ezgickm Masalceylan görünen bir hayali çizgi var ama o kadar yanıldığım testim(pozitif çıkıp regl olduğum)oldu ki sizide hemen sevindirmek istemem 🙏 imkan varda yenileyin iki gün sonra daha belirgin çıkmalıdır 🌸