ikibebeliannis Kızlar hamileyim 30 haftalık hamileliğimin 8.haftasında başladı kötü kokulu yeşil yoğun akıntı Normal doğuma engel mi Ne kullandıysam geçmiyor maalesef kronikleşmiş doğumdan sonra iğne vurulmam laxımmış
Sevolino ikibebeliannis 30. Haftaya kadar gelmiş olmana çok sevindim çünkü ben ikizlerimi kaybettim enfeksiyon nedeniyle şimdi 15 haftalık gebeyim yine oldu ve korkuyorum doktor fitil ve antibiyotik verdi siz nasıl ilerlediniz bu süreçte?
eilf150 Ayyy cok kotu bişey o iç çamaırını utüle sureklı bakterı kalmasın suyu bol iç ben sırkelı suyla taharetlenıyordum ama hamılelıkte zarar olurmu bılmıyorum
ikibebeliannis Sevolino şuan hala var dün doktorum tekrardan antibiyotik ve 3 günlük bi krem ve fitil verdi bakalım kullanınca gidiyor bi kaç gün sonra geri geliyor Elhamdülillah bi kanama falan olmadı bebekte gayet sağlıklı ama normal doğuma engel olmaz dedi doktorum ama yine de korkuyorum