Nursenaaaa Merhaba hanımlar 34+4 haftalığım bugün muayenede doktor bacak boyu kısalığı var dedi takip edelim dedi daha önce hiçbir sorun yoktu böyle bir durum yaşayan oldu mu yardımcı olur musunuz çok tedirginim