Yeniiannee Ozge1008 Yenidoğanlar çok giyilmiyormuş dediler 29 haftada 1434 gramdı sence kilolu mu olur? LCW’den aldığım hastane çıkışının biri standart 1-3le aynı gibi 🤔
AygyulSina Yeniiannee beden bazen tutmaya biliyor ben ne almis isem hepsi buyuk geldi yeni yeni bazi seyler tam oturuyor ustune
Yeniiannee Ozge1008 canım hastane çıkışları ila yenidoğan mı olmalı ben birinde standart yazıyor lcwden almıştım diğerinde de 1-3 ikisi de aynı gibi 4.5-6.5 kilo yazıyor
Zeynpatak Yeniiannee ben bikac yeni dogan bikactane de 1 3 aylik aldim . Bi tanidigimin 4 kg ustu bebegi dogdu yenidoganlara sigmamisti . Bizimkiler okadar iri olmasa da rahat rahat giyerler iste 😊
Yeniiannee Zeynpatak canım ben hiç doğan almadım pek fazla giydirilmiyormuş diye hastane çıkışının birini standart beden diğierini de 1-3 aldım sence hastaneye uygun mudur?
Almilamoms Arkadaşlar ben de hep 3-6 ay almışım hele ki bazıları baya uzun duruyor bende 0-3 almak istemiyorum çünkü 3-6 ayı 6 takım almışım onlar çok mu büyük durur bebek doğduğunda