Elif-ada- benimde aynıydı döngümün 20. Gununde kahve geldi cok az akıntıyla , sonra durdu ertesi gün bu sefer pembemsi kahve geldi bi öncekinden biraz fazlaydı bi iki kere sildkce gelıyordu , bugunde aynı kahve gelıyor anlamadm gitti , duzensizliğim vardı 24 ünde olmam lazım 12 gun erken geldi eger bu sayılıyorsa adet anlamdım gitti yerleşme boyle olamaz heralde