okuyananneeeee gul-vii sezeryan doğum yapmıştım ama erken doğum yapmıştım 34 haftalık perşembe akşam doğum yaptım cumartesi sütüm gelmişti 🥲
Flowermom0 gul-vii hemen gelmedi bnm. Sarı süt geldi ama snrası damla damla. Zaten göğüs ucum yok diye ememiyordu oğlum. Malinayla falan bir haftaya geldi süt tamamen
1Ali hemen geldi ama süt kanalları bir iki güne daha iyi açıldı süt tamamen indi. Ben hamileykende 18.haftadan itibaren baya akıyordu