Handekoc ilk gebeliğim de sbaah 5 TE uyandm nişan gelmişti hastaneye gittim 3 cm açılma vardı yatış yapildi gece 1 45 de doğurdum suni vermediler kendi sancım olduğu icn kendi sancimla dogurmami istediler herkeste aynı olmuyor aynı gün doguranfa var araya bir hafta iki gafta giren de