ZeynepAsel 39+3teyim, sancılarım yarım saatte bir oluyor, daha doğrusu baskı yapıyor ve bel ağrısı oluyor karnım taş kesiliyor.. sizce doğumun yaklaştığını mı gösterir?
Fatmaunlu ZeynepAsel sancı onlar oluyor😊Bende bilmiyordum 38 haftalığız bizde pazar günü kasıklarımda ve belimde ağrılar oldu doktora gittik hemen Doğum başladı dedi açılmam 2 cm olmuş ama su gelmesi olmadı günümüzde geçmediği için bekliyoruz evde yatış yapmadık sancıların 10 dakikada bir olunca gidebilirsin hastaneye
Sibelylmz ZeynepAsel herkes tetikde bekliyor. Benim bel ağrım yok ama kasiklarimdan.agriyor zonkluyor karnımda sertleşme var rahime alttan biri vuruyor sanki sonra duruyor iğne batması oluyor. Doktora gittim bugün nts çektiler sancılar kuvvetlene kadar beklicez dedi
Fatmaunlu ZeynepAsel yaa 😊😊son zamanlar geçmek bilmiyor bizde bu hafta olur diye tetik üstünde bekliyoruz kasık ağrılarım çok oluyor cuma kontrolümüz var bakalım Ne olacak