Merhabalar ben aranıza yeni katılıyorum 3 senelik evliyim bi kimyasal gebelik yaşadım ondan sonra 2 sene hamile kalamadım diyarbakırda bi doktora gidiyorum tüp bebek için doktor bana aşılama yapalım istersen dedi ben istemedim bi kere yaptırdığım zaman tutmadı bende çok yoruldum dedim tüp bebek istiyorum hocam dedim iğne verdi göbekten iğne vuruyorum pazartesi günü beni çağırdı yumurtalıklarıma bakıp ona göre hareket edecek heralde yumurtalıklarım alınırken acı oluyor mu nasıl bi süreçten geçiyorum bana bilgi verir misiniz beni ferahlatırmısınız