Kızlar burda hep doğum hikayeleri okudum hep kendimi vajinal doguma hazirladim psikolojik olarak bebisim önde gidiyordu. Geçen hafta çarşamba çatı kontrolü olacaktı.sali günü saat tam gece 12 ye doğru lavabodayken içimden bir balon patlama sesi geldi sanki bekledim bisey oldu kesin dedim. Sonra giyinip ayağa kalktım ki o sırada suyum akmaya başladı. Eşimle hemen hastaneye gittik önce heyecan sonra korku bastı beni hic beklemiyordum öyle erken yani 38 39 gelir diyordum. Gittiğimizde düzensiz sancı çıktı ama ben çok sakindim sancı falan hissetmedim açılma da hiç yoktu bebek yukarda. Yatış verdiler hala suyum gelip duruyor tabi gelecek bu belli. Sonra sancılar başladı bende düzensiz yine derken şiddeti artmaya başladı saat 2 gibi sıcak suya girdim devamlı yürüyüş yapmaya çalıştım ama nafile şiddeti artmaya aralığı kisalmaya başladı dayanamicam dedim artik bakıyorlar hala açılma vs bisey uok bebek yukarda kaburgalarima vuruyor epidural verdiler rahatladım diye. O sakinlestirdi beni 8 de doktorum geldi tekrar muayene etti hala yok ve su kalmadı haliyle sezaryen a alındım en son 5 dk da bisey hissetmeden kucağıma geldi bebisim. O an bitmeyecek gibiydi sancilar ama o kokuya kavuşunca hersey unutuluyor hepsine değiyor yavrum.bana iki doğumu da yaşatmış oldu diyebilirim canı sagolsun. Allah bu yolda herkesin yardımcısı olsun biz artık 8 Günlük olduk bile 🙏🏻🧿😍