Hanımlar merhaba ikinci hamileliğim ilkinde hiç bir şey bilmiyordum 6 aylıkken gelişim geriliği yüzünden iğne olmuştum ve bir ay sonrada oğlum funayay geldi şuan ikinciye hamileyim 30 haftaligim suanki doktorum çok iyi gelişim geriliği olmuştu kızımda ama şuan haftamiza göre iyi gidiyoruz ama doktorum iki hafta sonra iğneyi yapalım dedi yaptirsammi yaptirmasami kararsızım oğlum 7 aylık doğdu 1bucuk kilo kuveze girmedi🙏🏻 kızımda şuan gelişimi normal ama doktorum gelişim geriliği ve riske atmamak icin iğne yapalım dedi ne yapacağım kararsızım çünkü çevremde çoğu kişi iğneden sonra doğum yaptığını söylüyor zamanında gelmesini istiyorum prematüre Bebek çok zor ikinci hamileliğim ve bunda yaşamak korkutuyor deneyimimi olan bu iğne hakkında bilgisi olan söylerse sevinirim