Kızlar alerjik astım hastasıyım 5+1 e kadar levokast kullandım. Hamile olduğumu öğrendikten sonra alerji doktorum asla levokast kullanma dedi ve allerset ilacını kullanmam gerektiğini söyledi. Ama internetten allerset ilacını araştırdım hamilelikte kullanılmaması gerektiği yazıyor ☹️ ilaç kullanmayınca günde en az 20-30 kez hapşırık burnum komple tıkalı nefes alamıyorum ve kaşıntılar yaşıyorum. Sizce ne yapmalıyım bu durumda olan var mı?