benim bir ay lekelenmem oldu sürekli korktum acile gittim progestan kullandım doktorum tabii ki risk olarak görüyoruz ama bebekte ya da kesede hiçbir şey yok olabiliyor böyle demişti. sen içini ferah tut doktora git görün ama en doğrusunu onlar söyler ama endişelenme olabiliyor. sancı da zaten normal rahim genişlediği için sürekli sancı oluyor ilk haftalarda özellikle