elvangnc benim de 30+6 yön geçen hafta ben de o aşşağıda baskı ağrı hissi bardı hatta bi ara açılmam var gibi hissettim . Acile gittim çok şükür büyüdüğü için baskı imiş . Am yine de siz kendinizi takip edin bana bir şey olmadı size de olmaz normal diyemem