Kızlar adam diyor ben 21 Kasımda doğdum ailem 15 ocakta yazdırmış kimliğime diye annesi de öyle demişti bir ara 24 kasımda evlilik yıl dönümümüz ben neyi ne zaman kutlayım bilemedim 24 kasımda toplu bir kutlama mı yapayım hepsi bir arada çıksın 😄bide bana hediye önerisi verirseniz çok sevap işlemiş olursunuz 🥲bu konuda iyi değilim çünkü