rojin_demir1 Ozgezfroglu vallaha bacım ben çatı muayenesi oldum 3 4 kere ama 40+5 de bile gelmeyince mecburi sezaryene alındım. Alakası olduğunu düşünmüyorum
Gizasy Bende 36.haftamda oldum şu an 38 im herhangi bir kanama vs ile karşılaşmadım canım. Çok acılı bir işlem değil korkmana gerek yok rahat bırak kendini yeterli
Ozgezfroglu Gizasy bende yarın olucam cati muayenesi de o esnada kendimi kasabilirim korkudan gibi geliyo ,zaman zaman kasik agrim oluyo bilmiyorum doğumu tetikler mi sonrasi bisey olur mu
Gizasy Ozgezfroglu yok yokk içini ferah tut bende korkuyordum ne olacağını bilmediğim için ama hiç anlatılanlar gibi değil. Kendini mümkün olduğunca rahat bırak zaten acılı bir işlem değil çok kısa sürüyor bu kadar mıydı diyorsun
fatsfats-92 Çatı muayenesi oldum 2 cm açıklığım vardı 48 saat sonra doğum yaptım canm tetikliyor mu bilemem😕