Aminepera 13+4 haftalık hamileyim 11. Haftadan beri kuyruk sokumunda özellikle otururken ağrı oluyor. Yaşayan yada bilgisi olan var mı acaba ?
Yagmurerol Aminepera ayni durum bende var, hemoroid olmusum muhtemelen ondan kaynakli. Doktora gidecegim. Oturup kalkarken zonklatiyor resmen
Edebyahu Aminepera ben 28 haftama girecem hep ağrıyo hep ağrıyo bu kontrolümde doktoruma soracağım artık
songul123 Aminepera 17+4 um bira, ayakta kalsam kicimin üzerine oturamayacak hale geliyorum bende bir-tek bende oluyor sanıyordum dün gece ağrısından ağladım o derece
Herseeyinasli Aminepera hamilelikten kaynaklı, rahim genişledikçe oluyor ne yazık ki :) kalçalarımızda buna bağlı olarak genişliyor o yüzden kuyruk sokumu Ağrısı oluyor. Ara ara geçiyor, sonra tekrar oluyor :)
Erten Bende de var 20. Haftama girdim biraz ayakta kalayım veya oturaym çok ağrıyor kaç doktora söyledim kimse üzerinde bile durmadı.önemsemediler bile
Aminepera Erten özele mi gidiyorsun yoksa devlet mi? Ben özele gidiyorum doktorum çok ilgili herhalde sorsam bana bir açıklama yapar. Yarın soracağım.
Tlaytas Erten bende yarin 20 haftalik olucam 2 gündür benimde agrim vardi bugun gittim ve rahim agzimin kisaldigini dikis atilmasi gerektigini ogrendim ihmal etme 😞
Aminepera Herseeyinasli bende genişliyor yazmayayım saçmalama dedim kendi kendime. Ama dayanamadım. Yarım saat oturayım kıpırdayamıyorum. Uzanınca rahatlıyorum ama uzanana kadar geçene kadar çok acı çekiyorum 🙈🙈 teşekkür ederim
Menekse Aynı durum bendede var kızlar 12+4 'üm acayip ağrıyor otururken kalkarken ALLAH hepimizin yardımcısı olsun inşallah
Aminepera Menekse valla bende geçer diye bekledim ama geçmiyor yarın randevum var birde ona soracağım.
Herseeyinasli Aminepera yok yok yani genişlediği için oradaki kemiklerde açılma oluyor ve haliyle ağrı yapıyor. Bende de oldu. Eşim hamile pilates eğitmeni oradan biliyorum :) ilk üç ayda daha yoğun hissediliyor sonra da ara ara oluyor su an 27 haftalığız ve kuyruk sokumu ağrısı hiç yok diyebilirim :) bu sefer de sürekli idrar torbasında baskı hissediyorsun 🙈
Erten Aminepera özele gidiyorum canım ama devletede gittim.Farklı özel hastanelerede gittim ama üzerinde durmadı kimse bende dedim heralde başa gelen çekilir, çekiyorum:( doktoruna danıştığında yine yazar mısın?
Tgbatem Nacizane tavsiyem otururken baldırlarınızın altına hırka kazak gibi birşey koyup oturun kuyruk sokumunuz taban a temas etmesin ben bu şekilde rahatladım dr uma sordum birşey demedi kuyruk sokumu minderleri war onlardan al dedi ama ortası delikli iş yerinde hoş görnmez diye almadım hırka koydum sandalyeme onun ğatğne oturuyorum yoksa ağrıdan ağlıyordum resmen
Aminepera Erten doktordan şimdi çıktım. Kalsiyum eksikliği olabilir dedi vitamin verdi eğer vitaminden sonra da geçmezse saf kalsiyum veririz dedi. Bence sizde doktorunuza danışın. Kalsiyum eksikliği önemli bir konu.
TugbaSerhat Kizlarrrr bende oyleydim geceleri yatakta donemiyorddonemiyordum agridan agliyordum magnezyum eksikligindenmis doktorum magnezyum verdi içtiğim gün rahatladım