aysenurrkucuk 12 de erkek gibi dedi 15 te net erkek dedi bence erkek senesi ve ikinci oğlum olcak herkes ayy kız olsaydı keşke diyor nekadar saçma Allah’a şükürler olsun hep sağlıklı hayırlı evlat istedim rabbim verdi çok şükür
Not bir prensesim var evimin tek prensesi olcak diye çok mutluyum çünkü onun arkadaşı dostu annesi ben olacağım ❤️🧿