Merhaba kızlar cumartesi günündendir kanamam var leke şeklinde acile gitmiştk kalp atısı duyulmadığı için bir mudahale etmemişlerdi, dün tekrar gittk progestan başlattılar ve düşük riskinin olduğunu sürekli yatacağımı söylediler. Öylede yapıyorum. Gurbetteyim kayınvalidem yakın kaç gündür hiç sormadı neoldu neyn var diye. Eşim arayıp kızmış. Az önce geldi tek kelime etmeden oturdu oturdu gitti. Yattığımı gördü birde durumdan haberdar. Çok doldum yeterince hassasım zaten böyle durumlarda ailenin kıymetini anlıyorsun. Keske annemde yakınımda olsaydı kimseye ihtiyacım olmayacaktı. İyiki eşim var be herşeyn farkında. En büyük destekçim o. Ama ynede üzülüyor insan..