Ftma4 Merhaba hanımlar çatlatma iğnesinin 7.günü adetime de 7 gün var yarın kan testi versem çıkar mı dün test yaptım pozitif çıktı 1 dk içinde lütfen yorumlayın
busrax_ Ftma4 benimde adetime 7 gün var ne güzel hemen çıkmış sizin sonuç şuan test yapmamak için zor tutuyorum kendimi :D yumurtlama gününü biliyor musunuz