Kızlar merhaba. 30 haftalık gebeyim. Yaklaşık 4-5 gündür karnım aşırı derecede sert. Ama böyle bebek toplanması gibi degil. Hani aşırı su içersiniz de karnınız patlayacak gibi olur ya, öyle. Ve kabızlık, gaz problemi yok. Ağır şeyler yemiyorum hep hafif şeyler yiyorum. Karnımda ağrı acı vs yok. Ama aşırı derecedesi sert ve gergin. Sabah akşam gece böyle. Hiç olmadıgı bir an yok. Ve artık aşırı rahatsız ediyor. Kontrole gittigimde normal bi sıkıntı yok demişti. Sizce bu neden olur? Bebek büyüdüğü için mi? Bir de mide kısmım aşırı acıyor sanki yara varmış gibi, bunla mı bağlantılı bilmiyorum.