Emirasaf6060 Kizlar merhaba doğum yaptım sezrynla bundan 10 ay önce 9 ay sonra adet gördüm ilk adetim şimdi 2m adetim 8 gün gecikti bu durumu yaşayan varmi emziriyorum
turkan403 Emirasaf6060 ben ilk reglmi gördükten sonra gebe kalmşim ikinci reglm çok az leknmem olmuştu 🤦 emzirme korumuyo malesef test yapin derim bi
Shruzn Emirasaf6060 emzirirken gecikme düzensizlik normal ama siz her duruma da hazırlıklı olun gebelik gibi test yapmanızda fayda var
plajterligi Emirasaf6060 emzirirken düzensizlik oluyor ben buna aldanıp testi geç yaptım 6 haftaya yaklaşmıştı öğrendiğimde. Oğlum 8 aylıkken hamile kalmışım meğerse🥲 ama kürtaj olmak zorunda kaldım