Ceriko Kızlar merhaba 29 yumurtam toplanmıştı bugun sadece 3 tanesi 5. Güne geldi ve bi tanesi orta kalitede diğerleri orta altı kalite. Açıkcası cok üzüldüm orta kalite olup ilkte tutanlar varsa lütfen benimle paylaşın
simge_a Tabii ki tutabilir. Burcu Göçmen diye bir fenomen var onun da orta kalite bebişleri tuttu şu an ikizlere hamile. İyi kaliteli ilk iki transferi negatif olmuştu. Orta kaliteler tutmuş. Bu biraz da şans işi 😊
Ceriko simge_a a evet biliyorum onu ama embriyolarnın orta kalite oldugunu bilmiyordum. İnşallah çok teşekkür ederim