Yenidenanne Deniz25 benim son adetim 4 ekimdi 4 kasımda kan vermiştim 97 çıkmıştı ozaman doktor 4 ekimle uyumlu demişti
Lamelif Deniz25 canım 12. Gün için normal 2 gün sonra tekrarla ben 1000 üstüne çıkana kadar 2 günde bir bakmıştım. Sonra kese görmek için gitmiştim
Eymirinannesi Adetinizin kaçıncı günü 80 çıktı? Aslında kaç olduğu değil iki günde bir artış olup olmaması önemli
Deniz25 Eymirinannesi benim şöyle aslında 26 aralık son adetimi oldum 12 sinde embriyo transferim yapıldı. 23 ocaktı test yaptırdım 80 çıktı.
Deniz25 Yenidenanne benim son adetim 26 aralıktı 12 sinde embriyo transferi yapıldı. 23 ocak yaptırdım testi aslında adetime üç varmış gibi oluyor
Eymirinannesi Deniz25 adete varsa normal. Transfer için nasıl hesaplanır bilmiyorum. Benimde adetin 34.günü 28,76 çıkmıştı şimdi 5haftalık hamileyim
Kedicikiz Deniz25 gayet iyi bi değer benim de tüp bebek değerim 68 çıkmıştı. Şimdi 15 haftalık olduk . İki gün sonra testi yenileyin 2 kat artış olması önemli.
Yenidenanne Deniz25 tabiki doktorlar daha iyi bilir ama bence normal gibi değerlerin canım 2 günde bir verceğin kanda yükselme varsa zaten sıkıntı yok
Deniz25 Eymirinannesi normalde adet tarihim 26 ocaktı. Yarın tekrar yaptırcam. 80 çıkması normal gibimi
Kekmez Onun belli bir kalıbı olamazki her kadında genelde farklı çıkar ama iki gün sonra değerin iki katı çıkmalı sadece önemli olan o ilk haftalarda
Deniz25 Yenidenanne benim embriyo transferim 12 ocakta yapıldı o zaman iki haftalık kabul ediyorlarmış. Cuma günü dört haftam dolmuş olcak aslında. Az önce kan verdim inşallah güzel çıkar 🤲🏼🙏🏻
Deniz25 AyseAlkan bugün yaptık tekrar mesela bugün adetime iki gün var 272 e yükselmiş pazartesi tekrar bakacağız.
Deniz25 Kedicikiz siz hangi gün bakmıştınız ben 12. Gün baktım 80 di 14. Gün 272 olmuş. Kalp atışlarını duyana kadar biraz stresli bi dönem oluyor galiba. Kasık ağrınız varmıydı buarada. Bende hala bi ağrı var.
NobleMom Değeriniz düşük değil. Benim adetime 2-3 gün varken vermiştim 54 çıkmıştı. Şimdi 15+3 olduk çok şükür ☺🙏🏻 Sizde gayet iyi gidiyorsunuz inşallah hep böyle devam eder