Arkadaşlar bende artık foruma bir bay bay diyeyim. Hemde dualarınızı alayım. Rahim ağzı kısalığım nedeniyle zaten 26. Haftadan beri yatıyordum. 32+4 e kadar tutabildik ama hem suyum geldiği için hemde açılma ve sancım olmadığı için acil sezeryana alındım. Oğlumuda küveze aldılar. Şimdilik herşeyi stabil inşallah yakında evimize götürebiliriz. Sormak istediğiniz birşey olursa çekinmeyin.