1gebeshanim Kızlaar ☺️ bana çatlak kremi önerebilirmisiniz. 20.haftada kullanmaya başlayacağım 🤦🏻♀️ sanırım geç kalmışım işe yaraması lazım 😂
seyma0661 1gebeshanim bende lierac aldım geceleri sürüyorum gündüz de shea butter kullanıyorum nemlendirmesi açısından
Merve-metin 1gebeshanim Lierac kullanıyorum 26.haftamdayım şükür çatlağım olmadı vücudum çatlamaya çok meyilli kalçalarıma sürmemiştim kalçalarım çatlamış sadece karnımda göğüslerimde hiç çatlak yok
Nisbaral Lierac ikinci kutumdayım birde bio oil sarı renk olanı aldım o da güzel ikisi dönüşümlü kullanıcam 25Haftadaym