Bebeğimin kalp atışını 7+4 iken duymuştum 2 hafta sonra gittiğimde doktor kalp atışını duyamadı karından ve alttan da baktı kalbinin durduğunu söyledi pazartesiye günü ilaç vereceğim düşmesi için dedi bu işlemi daha once yaptıran var mı nasıl geçiyor bilgi verebilir misiniz