Ayrıca şunu da söyleyeyim, kedili bı evde doğan bebikler alerjik reaksiyon pek göstermiyorlar bağışıklığı daha anne karnında alıyorlar. Benim annem beni öyle bı korumuş ki, şu yaşıma kadar kedilere alerjim vardı. Üstüne gittim alerjimin ve iki kedi sahiplendim. Ne alerji kaldı ne bisey