Selam kızlar 37+4 teyim bugün kontrolüm vardı bebiş maalesef doğum kanalına girmedi henüz, hareketli bir insanım ama kısmet işte. Doktorum bu haftaya kadar girmiş olması lazımdı dedi sanırım haftaya da girmemiş olursa sezaryen için gün verebilir. Benim önceliğim vajinal doğumdan yana. Bu sebeple kanala girmesini sağlamak için neler yapabilirim yürüyüş dışında? Hurma ananas tüketmek kanala girmesi için işe yarar mı yoksa sadece açılma vb durumlar için mi yapılıyor