İlk trimesterda sadece folik asit verdi doktor sonra ki zamanlarda da omega verdi. D vitamini, demir, B12 kullanmıyorum çünkü doktorum vermedi. Sağlık ocağında b12 ve demir çok düşük çıktı hamilelik sonuna kadar kullanman lazım dedi bir iki gün içtim mideme çok dokundu hiç içesim gelmiyor siz kullanıyor musunuz çok mu önemli kullanmam gerekiyor mu?Bir de hastanede de kan veriyorum doktor görüyor düşük olduğunu neden sadece omega veriyor anlamadım