Dfnsyn Merhabalar sevgili anneler 🥰 bugün 23. Haftamıza girdik, bu haftalarda bizi neler bekliyor 🙈 nasıl geçiyor nelere dikkat etmek gerekiyor 🙏🏻
SevalElmas Dfnsyn 23+2 ikizlere hamileyim ikiz olunca herşeyi önden yaşıyorum normal gebelere göre ayaklarım davul gibi oldu normalde 37 numara ayakkabı giyiyorum şimdi 40 numara cross bile olmuyor Ayak diz ve bel ağrılarım başladı geceleri hiç uyuyamıyorum sabah olunca birkaç saat yatıyorum o kadar
ozlem6060 Dfnsyn 23+6 bende de 2-3 gün çok hareketli bir iki gün sakin oluyor en büyük sıkıntım vajina ağrım yürürken dönerken hep ağrıyor
Dfnsyn gunom geçen hafta bel ağrım oldu 2 gün çok şiddetliydi, magnezyum ile geçti sayılır bizde de 🙏🏻 siz kaç haftalıksınız
Dfnsyn SevalElmas yaaa ikiz çok isterdim ben de 🙈 sağlıkla kucağınıza alın inşallah, yakınmışız biz de 23+0 olduk 🌸 Bel ağrısı geçen hafta 2 gün oldu, magnezyuma başladım geçti, şuan ayaklarım hala 36 numara 😂
Aslaninannesi_ 23+5 zaten çok hareketli bir bebeğim var ama bu hafta bildiğin yerimden oynatıyor beni öyle vuruyorki tüm gün ne zaman uyuyor bilmiyorum 🤦🏽♀️😀😀
Dfnsyn Aslaninannesi_ benim birkaç gün önce aynı öyleydi, 2-3 gün acayip hareketli oluyor hemen sonra 1-2 gün çok sakin oluyor 🙏🏻 neyden kaynaklı olabilir acaba
Aslaninannesi_ Dfnsyn canım benimki hiç sakin olmadığı için inan bilmiyorum ama doktor bu haftalarda 20 saat uyuyor diyor ondan olabilir bence
Dfnsyn ozlem6060 aa aynı durumu yaşıyormuşuz sizin de mi kızınız olacak? Vajina ağrısı hiç yaşamadım, o nedenmiş ki 🌸
ozlem6060 Dfnsyn erkek benim ki doktor çok aşşada duruyor erken doğmak istiyor herhalde dedi çok baskı yaptığı için öyle sanırım şuan sizinkinin kilosu nedir benimki 5 gün geriden geliyor birde