Melissduru merhaba, bende 11.hafta da ikili test yaptırdım temiz geldi 16.hafta da doktor dörtlü test istedi onun da sonucu orta riskli geldi 517/1 olarak. Bizde çok korktuk üzüldük, fetal dna önerdiler tabii bize de ama bizde şu an detaylı ultrasonu bekliyoruz bakalım. Gerçekten insanı çok üzen bir durum hamileliği insana zehir ediyorlar