Srp53 Leyla-9 bi ara Göktuğ Kağan diye düşünmüştüm sonra vazgeçtik bazı sebeplerden ama Göktuğ koysaydım yanına kağan koyardım
Gulsahmdn1 Leyla-9 bizde nasipse Göktuğ düşünüyoruz ama isim kendi başına yeterli geldi bana şahsen tabi yine siz bilirsiniz 🫶🏻