Ben size göre çok başındayım hamileliğin ama arada benim de öyle ayaktayken oluyo, iç çamaşırımın o kısmı ıslanıyo. Ben akıntılardan normal olduğunu düşünmüştüm ama pazartesi randevum var bunu bi sorayım görünce acaba normal değil mi diye düşündüm… beyaz akıntım çok var gerçi o hamilelikte normal diye biliyorum ama sızıntı mı var ki, bilemedim 😐