acelyamom ay delirtmeyin insanı ya
2 gün olmuş Doğum yapalı nasıl böyle şeyler diyorlar nasıl bunları dinliyorsun ya
O beşiğindeki mucizeni görmüyormusun
Onca sıkıntı çekmişsin onca yorgunluktan zorluktan sonra iki günde göbeğim gitmedi diye üzülmeye değermi