Cumartesi akşamı aniden kanamam oldu doktora gittik bebek gayet iyi kalp atışını dinledik iğne yaptılar sonra tekrar kanamam olmadı ama sonra bir gece adet sancısı gibi sancı çektim şimdi tam ağrım sızım geçti derken dünden beri ara ara beyaz sümüksü akıntı gelmeye başladı neden olur korkutuyor fitilden dolayı olabilir mi acaba