SH- Kızlar 2 embriyo transferi oldum kontrollerde hep tek kese ve tek bebekti ama 7.haftada 1 kese 2 bebek göründü kalp atışları duyulmadı ama gelişim devam ediyor doktor bekleyelim dedi böyle olan var mı ?
Fatma_4224 SH- merhaba canım bebeklerin inşaallah sağlıklıdır durum nasıl ilerliyor bende transfer oldum bekliyorum hayırlısıyla