incitozu Cigdemcoskun selamlar, ben geçen cumartesi günü güç bela bulabildim Bakırköy’de. Eczaneler yanılmıyorsam diğer eczanelerin stoğunu görebiliyor, sorabilirsiniz olduğunuz çevrede stoğu gözüken var mı diye
CansuP- Cigdemcoskun bende darıca da yaşıyorum ve iğneyi bulmakta çok zorlanmıştım bana özer eczanesi bulmuştu iğneyi bir oraya sorun farabimin karşısında eczane hemen
Cigdemcoskun incitozu tesekkur ederim, telefonla tek tek aradik eczaneleri (70 i gecti aradigimiz eczane) sonunda tuzlada bi eczanede bulduk cok şükür.
incitozu Cigdemcoskun çok sevindim. Tahmin edebiliyorum yaşadığınız stresi. Güzel haberler alalım inşallah 😊🙏🏻