23 haftalığız ya nasıl bişi bu çocuk anlamadım. Oğlumda serviksel kısalık vardı üstüne açılmam vardı üstüne hep aşağıdaydı çocuk hiç böyle hissetmedim. Bu hamileliğimde herşey çok iyi kısalık açılma yok. Sanki vajinada çocuk. Oynadıkca ödüm kopuyor . Resmen altta vajinamın çıkışında hissediyorum. Doktora gidince sıkıntıda çıkmıyor . Vajinada batmalar oluyor. Aşağı vurunca çocuk çok çok afedersiniz resmen vajinanım girişinde hissediyorum. Allah aşkına yaşayan varmı. Ne zmn çıkıcak bu çocuk yukarıda. Uyumuyoda hiç ya. Napıyo bu içeride valla bn kafayı yiycem