Adensah Kızlar şimdi doktorun yanından çıktım bebeğin kemikleri iri olduğu için suni sancıyı uygun görmedi yarın sezeryana alıncam 4 buçukta çok korkuyorum 🤭😂😂😂
Asi_07 Adensah Hiç korkmayın bebişinize kavuşma düşüncesiyle girin ameliyata o sizi motive eder Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Melonka54 Adensah Allahım yardımcınız olsun bebişin kilosu ne durumda olmuş devlet beni normale zorlayacak ama 4 kiloyu gecerse sezeryan olur dimi bende normalden korkuyorum 😂
Adensah Melonka54 canım 3800 ama omuzları çok geniş dedi doktorum suni verim ama bu çocuk omuzları çıkmaz boş boşuna çekersin dedi iki acı çekme dedi