Kızlar 2 haftadır çekiyorum bu gripi azalıyor geri çoğalıyor bugün biraz öksürmek zorunda kaldım günde 5 6 kere öksürüyorum bi sıkıntı okur mu ilaç felan da kullanmak istemiyorum bi kaybım var bu hamileliğimde kötü kötü şeyler geliyor aklıma bir yerim argoda acaba bebeğe bişey oldu mu diye düşünmeden duramıyorum bu arada 9 haftalık hamileyşm 2 hafta sonra kontrolüm var inşallah herşey yolundadır kanaman felan yok şükür ama çok tedirginim