Aleyna_ayyay Merhaba kızlar, ilk testim 144 çıkmıştı iki gün sonra 483 bidaha istemedi doktor 19 unda randevum var çok gerginim, bu sene içerisinde doğal yolla gebeliğim oldu ama kalp atışını duyamadık ve kürtaj oldum umarım öyle birşey yaşamam 🥲
Zarifokur Aleyna_ayyay iyi düşün iyi olsun aklına getirme böyle şeyler.Bol bol dua et değerlerin çok güzel artmış öyle düşün