Kızlar çok kararsızım sadece kabin bana çok yetersiz geliyor yani bebek çok küçükken onun içinde rahat edemez diye düşünüyorum. Travelin ise ağır ve tek olduğunuz zaman zorlanabileceğine ilişkin yorumlar okudum. Kabinin böyle pusetli falan versiyonu yok mudur? İlk bebeğim ve çok acemiyim