Kızlar aranızda polisi olup adet öncesi lekelenmesi başlayan var mı? Bu ay düşük yaptım sebebi polip olabilir mi acaba doktor gibi sürekli bir şey araştırıyorum ya herkes bir şey söylüyor. Yumurtam çatladığı gün lekelenmem başlıyor hafif hafif koyu renkte böyle devam ediyor 1 hafta 10 gün sonra da adet ile sonuçlanıyor. Doktor progesteron yetersizliği ya da polip olabilir dedi ama ultrasın ile polip filan görünmedi histereskopi ile bakılacaktı ki o ay hamile kalmıştım. Yeni bir doktor buldum o da sulu ultrason diye bir şey varmış sıvı göndererek ultrasın ile vajinal kontrol edecekmiş polip olup olmadığını. Aranızda böyle bir durum yaşayan var mı nasıl çözüm buldunuz sebebini bulabildiniz mi 3 yıldır hamile kalamıyordum geçen ay kaldım ama düşük bir sebebi var ama ne 😔